loading...
وبلاگ عاشقانه یاسین
نظرخواهی
دوستان عزیزم لطفا" بنده رو با نظرهای متفاوتتون همراهی کنید
یاسین بازدید : 15 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

دیدی که سخت نیست تنها بدون من؟

وصبح میشود شبها بدون من؟

این نبض زندگی دائم میزند

فرقی نمیکند با من، بدون من.....

دیروز اگرچه سخت 

امروز هم گذشت

طوری نمیشود فردا بدون من...

..........

وقتی تنهات گذاشتم خواستم بدونی که واسه همیشه دم دستت نیستم که هر جور بخوای باهام رفتار کنی

اما دریغ از اینکه خواسته تو این بود باشه میرم

خدایا این بود عشقی که شبو روز آرزو داشتم ؟؟؟؟

شبا تو خواب واسه هردوتامون یه خونه میدیدم

یه زندگی که آرزوها هم آرزوشو داشتن ولـــــــــی

ولی دریغ از اینکه عشقم تعبیر خوابمو کنار یکی دیگه دیده

 

.........

 

 

 

اگر تنها ترینِ تنها شوم  بازهم خـــــــدا  هست 

 

.......... 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,038